Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів в Сторожинецькій локаційніо-територіальній громаді у 2022/2023 навчальному році
З метою пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді з 04.11 по 04.12.2022 року серед учнів ЗЗСО Сторожинецької локаційно- територіальної громади» було проведено ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів серед учнів закладів загальної середньої освіти Сторожинецької міської ради та Кам’янської територіальної громади на базі Сторожинецької локаційно-територіальної громади.
У ІІ етапі олімпіад взяли участь 375 учнів із 20 закладів загальної середньої освіти Сторожинецької міської об’єднаної територіальної громади та із 5 закладів загальної середньої освіти Кам’янської територіальної громади. Зокрема в олімпіаді з:
• української мови і літератури – 49 учнів
• історії – 35 учнів
• правознавства – 11 учнів
• математики – 50 учнів
• фізики – 25 учнів
• астрономії –5 учнів
• інформатики – 3 учнів
• інформаційних технологій – 12 учнів
• біології – 34 учнів
• німецької мови -11 учнів
• англійської мови – 35 учнів
• зарубіжної літератури – 26 учнів
• географії – 31 учень
• екології – 3 учнів
• хімії – 31 учень
• трудового навчання – 8 учнів
• румунська мова – 3 учнів
• французька мова -2 учнів
Переможцями та призерами визначено 205 учнів, що складає 55 % від загальної кількості учасників. З них переможцями, що здобули І місце, стали 33 учнів, ІІ місця здобули 81 учень, 91 учень закладів загальної середньої освіти Сторожинецької міської об’єднаної територіальної громади зайняли ІІІ призове місце в ІІ етапі олімпіад. Найкращі результати серед закладів освіти показали учні Опорного закладу Сторожинецький ліцей, Сторожинецької гімназії та Банилово-Підгірнівської гімназії , Бобовецького НВК, Костинецького НВК, Давидівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Зруб-Комарівської гімназії, Опорного закладу Михальчанський ліцей та Кам’янського ліцею. Під час виконання запропонованих на олімпіадах завдань учасники виявили розуміння наукових понять, законів, теорій, вміння самостійно мислити, аналізувати, робити висновки тощо.